"Krowa na wypasie" to kampania firmy Syngenta, której celem jest promocja odmian kukurydzy na kiszonkę wśród rolników produkujących mleko na Podlasiu i Mazowszu. Odmiany, które polecamy na kiszonkę, to: SY Kardona i SY Amboss - nowości w ofercie na 2015 rok - oraz odmiany: Exapic, Drim, SY Amboss, SY Commandor, SY Milkytop, SY Splitter, SY Respect, SY Unitop, SY Bratisla i NK Magitop.
Odpowiednia kiszonka
Dlaczego wybór odpowiedniej odmiany na kiszonkę jest tak ważny? Pozyskiwana z kukurydzy kiszonka jest podstawową paszą stosowaną w żywieniu bydła mlecznego. Dlatego dobór odmiany na kiszonkę o odpowiednich parametrach jest bardzo istotny - pozwala zapewnić wysokie plonowanie i doskonałą jakość kiszonki, a dzięki temu osiągnąć maksymalne korzyści ekonomiczne. Wymagania te spełniają mieszańce kukurydzy naszej firmy, które dają wysoki plon zarówno świeżej, jak i suchej masy, a dzięki wysokiej strawności ścian komórkowych zapewniają dużą zawartość energii w paszy. Nasze odmiany wyróżniają się też wczesnym dojrzewaniem kolb i wysoką zawartością cukru, która poprawia smak paszy.
**
Szczęśliwe krowy**
Motywem przewodnim naszej kampanii są kolorowe, wypasione i szczęśliwe krowy. Każda z nich ma indywidualny wzór - są to grafiki nawiązujące do tradycji, lokalnego folkloru, ale także na przykład do sportu. Każda krowa ma też swoją historię, którą dzieli się z rolnikami. Opowiada na przykład, jak bardzo jest zadowolona, że jej gospodarz dba o nią dostarczając jej pełną energii wypasioną kiszonkę z odmian kukurydzy Syngenta.
Nasi partnerzy
Do projektu zaprosiliśmy dwunastu partnerów - to sklepy sprzedające m.in. nasiona kukurydzy. Każdy z nich otrzymał "wypasioną krowę" do ekspozycji w sklepie lub jego okolicy. W ramach projektu zorganizowaliśmy też zimowe szkolenia z rolnikami zaproszonymi przez sklepy. Na spotkaniach prezentowaliśmy kompleksową technologię uprawy kukurydzy Syngenta, czyli polecane odmiany
i wyniki ich plonowania oraz produkty pozwalające utrzymać najwyższy standard ochrony: herbicydy Lumax i Elumis oraz nowość na rynku - fungicyd Quilt Xcel.
**
Komunikacja projektu**
W kampanii przewidzieliśmy osiem dodatkowych "wypasionych krów" zamontowanych na tzw. mobilach, które w marcu odwiedzą wszystkie sklepy sprzedające kukurydzę na kiszonkę
w województwie podlaskim i mazowieckim. Pojazdy z "wypasionymi krowami" odwiedzają sklepy, by przekazać im materiały reklamowe i zewnętrzny baner zachęcający rolników do wejścia na stronę internetową kampanii www.krowanawypasie.pl gdzie od 9 marca do 6 kwietnia można wygrać jeden z pięciuset wypasionych kubków. Kampania jest wspierana także działaniami w Internecie na portalach branżowych oraz w lokalnych radiostacjach na Podlasiu i Mazowszu.
Bądźcie czujni - szukajcie w okolicy wypasionych, kolorowych i szczęśliwych krów Syngenta!
Materiał: Katarzyna Łapińska Syngenta Polska
_ Źródło: Informacja prasowa _