Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ŚDM były okazją do promocji polskiej żywności. Pielgrzymom wydano 100 ton

17
Podziel się:

Podczas siedmiodniowej akcji promocyjnej do pielgrzymów trafiło ponadto 50 tysięcy opakowań pokrojonej w talarki marchewki, 50 tysięcy jogurtów truskawkowych, 50 tysięcy butelek wody mineralnej.

ŚDM były okazją do promocji polskiej żywności. Pielgrzymom wydano 100 ton
(PAP/Piotr Wittman)

40 tys. butelek soków jabłkowych, 8 ton jabłek (50 tys. sztuk), 50 tys. opakowań kabanosów drobiowych - w sumie 100 ton żywności wydano uczestnikom Światowych Dni Młodzieży w ramach promocji polskich produktów - podsumował w środę resort rolnictwa akcję prowadzoną w Krakowie.

Podczas siedmiodniowej akcji promocyjnej do pielgrzymów trafiło ponadto 50 tysięcy opakowań pokrojonej w talarki marchewki, 50 tysięcy jogurtów truskawkowych, 50 tysięcy butelek wody mineralnej. W ocenie ministerstwa "pielgrzymi odwiedzający Polskę byli zachwyceni wspaniałą polską żywnością, a także multimedialną prezentacją polskiego rolnictwa i polską gościnnością. Zapewniali, że z przyjemnością odwiedzą nasz kraj ponownie".

Akcja promocyjna została zorganizowana w Krakowie, u podnóża Wawelu w dniach 25 - 31 lipca br. Degustacja prowadzona była w ramach Pawilonu Polskiego. W czterech sferycznych namiotach prezentowano osiągnięcia polskiej gospodarki, nauki i kultury, a także polskiego rolnictwa. Propozycje Pawilonu skierowane były do młodzieży całego świata, tłumnie odwiedzającej w tych dniach stolicę małopolski.

W największym z namiotów miała miejsce interaktywna wystawa, na której prezentowano filmy, animacje oraz plansze, z których pielgrzymi mogli dowiedzieć się o polskich żywnościowych "hitach" eksportowych. Dla entuzjastów gotowania przygotowano ciekawe przepisy kulinarne na bazie polskich produktów, a przed pawilonem "posadzono" mini sad, zachęcający do chwili relaksu.

Kampania promocyjna dotycząca rolnictwa prowadzona była pod hasłem "Poland tastes good". Celem kampanii było przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów oraz promocja Polski na arenie międzynarodowej. Akcję prowadziło Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wspólnie z Agencją Rynku Rolnego.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(17)
goscm
8 lat temu
Kto finansowal te ogromne masy zywnosci ,czy mlodziez placilaza te produkty,??
NEW
8 lat temu
CIEMNOTO KATOLICKA ZYSKI JUŻ WYTRANSFEROWANE DO WATYKAŃSKIEJ SYNAGOGI SZATANA ??
Ciekawski
8 lat temu
Od kilku lat spędzam wakacje we Włoszech. Jedyne polskie produkty jakie tam spotkałem to piwo Łomża i Dojlidy. Oba produkty były w marketach, przy których nasze dyskonty typu: Netto czy Aldi to niemal londyński Harrods. W normalnych tamtejszych supermarketach (Simply, Familia, Italmarkt) polskich produktów/marek nie uświadczysz. Czyżby owa eksportowa hitowość polegała na tym, że nasze produkty są sprzedawane pod markami własnymi np Tesco czy lidl-a
niewolnik Pol...
8 lat temu
U.E. jak będziecie kupować Polskie jabłka , to te jabłka zbierali Polscy niewolnicy za 0.5 euro za godzinę. W ten sposób wzbogacicie Komendantów Polskich obozów Pracy.W ten sposób popieracie Polskich Komendantów obozów pracy.
marzyciel
8 lat temu
Otóż to... Agendy rządowe właśnie takimi rzeczami powinny się zajmować. Takie inicjatywy powinny być robione intensywnie, promowane i pokazywane. Wówczas nie trzeba martwić się o wynik wyborów bo każda opozycja zmuszona by była do konstruktywnej pracy a nie do konstruktywnej krytyki.