Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Hochland: trzeba być lepszym niż konkurencja

0
Podziel się:

O dotychczasowym rozwoju, innowacjach i sukcesach z Piotrem Nagalskim, Dyrektorem Marketingu w firmie Hochland Polska Sp. z o.o.

Hochland: trzeba być lepszym niż konkurencja

O dotychczasowym rozwoju, innowacjach i sukcesach z Piotrem Nagalskim, Dyrektorem Marketingu w firmie Hochland Polska Sp. z o.o.

Jakie czynniki sprzyjają, a które stanowią barierę dla dynamicz­nego rozwoju rynku serów w Polsce w najbliżÂ­szych latach?

Piotr Nagalski, dyrektor marketingu Hochland Polska ( PN ) * :* _ Sery to dość ustabilizowana kategoria z wysoką penetracją oraz wysokim użytkow­nictwem. Zdecydowanie komodytyzacja tej kategorii pozostaje dużym wyzwaniem. Dlatego jestem przekonany, że jedynym sposobem na _ wartościowy rozwój tej kategorii są innowacje. Hochland od początku swojego istnienia stawia na innowacje. Jako lider brandowego sektora sera, bardzo mocno sta­wiamy na konsumenta i jego potrzeby. Chcemy by nasza marka i oferowane produkty najtrafniej odpowiadały na wszystkie serowe potrzeby. _ W naszym modelu biznesowym najważniejszy jest konsument. Na każdym etapie - kreacji, produkcji, dostarczenia do sklepu - dążymy do perfekcji. Musimy być lepsi niż konkurencja. __ Do tego potrzebujemy kapitału i silnej, stabilnej finansowo firmy. _

Nowe kategorie, czy nowe warianty smako­we - w jaki sposób będzie rozwijana oferta Hochland w najbliższej przyszłości?

PN: _ Stawiamy na ciągłe udoskonalanie naszej oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, a nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera. _

Jaką strategię marketingową stosujecie dla wsparcia sprzedaży w handlu nowoczesnym, a jaką w handlu tradycyjnym?

PN: _ Wszystkie kanały sprzedaży są równie ważne. Spora część naszych nakładów marketingo­wych poświęcana jest nowościom. W tych działaniach stawiamy na masową komunika­cję. To co różnicuje nasze działania w po­szczególnych kanałach, to jedynie element egzekucyjny, strategia i koncepcja działań są takie same dla wszystkich kanałów sprzedaży. _

Ja­kich błędów powinni unikać detaliści przy zakupach, ekspozycji, przechowywaniu serów?

PN: _ Zarządzanie kategorią to dla branży serowej olbrzymie wyzwanie. Sery, to kategoria, w której jest bardzo wysoki poziom substytu­towości spowodowany dużą ilością produk­tów "me too". Rozwój segmentu Private Label powoduje wartościowy spadek kategorii, który często nie jest kompensowany przez inno­wacje. Długoterminowo może powodować to wartościową erozję kategorii. Olbrzymią rolę w zarządzaniu kategorią muszą odegrać sami detaliści. Ważne elementy w rozpo­częciu zarządzania kategorią to segmentacja i ułożenie półki, eliminacja duplikacji, by móc wprowadzać komplementarne rozwiąÂ­zania, mierzenie obrotu i zyskowności z półki i tak też zarządzanie powierzchnią lodówki. Efektywne zarządzanie kategorią to jeden z kluczowych elementów dla detalu, by mógł efektywnie odpowiadać na rosnącą presję na rynku handlu w Polsce. _

_ Źródło : Informacja prasowa _

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)