Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowa opona z regulacją ciśnienia do przyczep

0
Podziel się:

MICHELIN CARGOXBIB High Flotation to nowatorska opona z technologią Ultraflex, którą można wykorzystywać do rolniczych przyczep wyposażonych w system regulacji...

Nowa opona z regulacją ciśnienia do przyczep

MICHELIN CARGOXBIB High Flotation to nowatorska opona z technologią Ultraflex, którą można wykorzystywać do rolniczych przyczep wyposażonych w system regulacji ciśnienia w oponach. Ciśnienie w nowej oponie wynosić może od 0,8 bara podczas prac w polu oraz do 4 barów podczas jazdy po drogach.

W dużych gospodarstwach rolnych stosuje się zaawansowane technologicznie przyczepy przeznaczone do różnych zadań, takich jak transport kiszonki, obornika czy sianokosy. Najnowocześniejsze przyczepy często są wyposażone w nowatorskie zawieszenia, układy hamulcowe oraz w systemy pozwalające na dostosowanie ciśnienia w oponach do warunków użytkowania i obciążenia.

Opona MICHELIN CARGOXBIB przystosowana jest do współpracy z systemami regulacji ciśnienia, dzięki którym można
- Regulować ciśnienie w zależności od warunków pracy i jakości gleby
- Lepiej chronić glebę oraz zmniejszać zużycie paliwa
- Zapewnić pojazdom możliwość poruszania się z pełną prędkością
- Wydłużyć okres użytkowania opon
Korzyści te odzwierciedlają przyjętą kilka lat temu strategię Michelin upowszechniania opon niskociśnieniowych opartych na technologii Michelin Ultraflex.
Opony do przyczep muszą zapewnić:
- Obciążenia sięgające do 10 ton na oś. Oraz odporność na intensywne użytkowanie
- Możliwość jazdy po drodze z prędkością do 60 km/h
- Dobrą przyczepność w ciężkich warunkach polowych, również na podjazdach, pochyłościach jednocześnie chroniąc glebę.

Opony MICHELIN CARGOXBIB High Flotation spełniają wszystkie te oczekiwania. Opony z karkasem Ultraflex zamontowane na przyczepach z systemem kontroli ciśnienia gwarantują osiągi przy ciśnieniu od 0,8 bara w polu do 4 barów na drodze.
W przyczepach nie wyposażonych w systemy regulacji ciśnienia MICHELIN CARGOXBIB High Flotation można używać przy zastosowaniu przy ciśnienia 2,5-3 barów. Porównanie - opony konkurentów pracują z ciśnieniem od 4 do 5 barów.

Najważniejsze cechy opony MICHELIN CARGOXBIB High Flotation:
- Zaokrąglenie barków opon zmniejszają ugniatanie gleby, zapewniają większą odporność opon na zużycie, zmniejszają ryzyko przemieszczania się ładunku podczas transportu.
- Bieżnik opony ma rowki z licznymi krawędziami oraz niekierunkowe klocki, dzięki którym opona zapewnia dobrą przyczepność na pochyłym terenie dzięki czemu równomiernie się zużywa. Dodatkową korzyścią jest możliwość dowolnego rotowania opony na pojeździe, a nawet odwrócenia opony na obręczy co wpływa przedłużenie trwałości ogumienia.
Wzdłużne szerokie kanały, prawidłowo dobrany kąt natarcia klocków bieżnika oraz wzór bieżnika z głębokimi rowkami gwarantuje dobre właściwości samoczyszczące opony. Dzięki samoczyszczącemu bieżnikowi opona oczyszcza się trzykrotnie szybciej od opon MICHELIN CARGOXBIB poprzedniej generacji.

Opony MICHELIN z technologią Ultraflex zwiększają obszar kontaktu z podłożem od opon konkurencyjnych producentów średnio od 17% przy 2 barach do 37% przy 4 barach, dzięki temu oferują lepszą trakcję oraz zwiększa ochronę gleby.
Opona MICHELIN CARGOXBIB High Flotation jest obecnie montowana jako opona na oryginalne wyposażenie. Na rynek wymiany trafi na początku 2015 r.

promowane
wiadomości rolnicze
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)