Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Dbasz o ekologię? Zainwestuj w papierowe torby reklamowe

0
Podziel się:

W ostatnim czasie hitem branży reklamowej stały się włókninowe torby na zakupy z nadrukiem reklamowanej firmy. Torby "z dużymi uszami" stały się modnym...

Dbasz o ekologię? Zainwestuj w papierowe torby reklamowe
W ostatnim czasie hitem branży reklamowej stały się włókninowe torby na zakupy z nadrukiem reklamowanej firmy. Torby "z dużymi uszami" stały się modnym dodatkiem do luźnego, młodzieżowego stylu życia.

Gadżety reklamowe

Dawanie prezentów z reklamą produktu, w postaci gadżetów firmowych, jest częstym zabiegiem stosowanym przez marketingowców. Gdyby nie fakt, że ciągle wymyśla się nowe rodzaje takich upominków, pewnie zdążyłyby nie tylko wyjść z mody, ale wręcz irytować. Wszystkim znudziły się już długopisy firmowe, kubeczki, breloczki, naklejki, magnesy na lodówkę itd. Na szczęście sztaby kreatywne ciągle wymyślają coś, co po jakimś czasie nabiera rozmiarów ogólnoreklamowego trendu.

Takim pomysłem było niedawno zaprojektowanie toreb na zakupy, zrobionych z włókniny. Farbuje się je w przeróżnych kolorach (od pastelowych po te nasycone) i drukuje na nich loga firm lub slogany reklamowe.

Nowy rodzaj nowych toreb

Torby włókninowe dorobiły się właśnie swojej nowocześniejszej hybrydy - najnowszym pomysłem wykorzystywanym przez branżę reklamową jest inwestowanie w duże papierowe torby reklamowe i odświeżenie wizerunku typowych toreb na prezenty. Produkcję toreb tego typu oferuje m.in. arprint.com.pl . Tworzenie akcji promocyjnych, w których takie torby byłyby dostępne dla potencjalnych klientów, są kuszące z kilku względów.

Ekologia, oszczędność i pomysł

Po pierwsze, są bardzo tanie w wykonaniu. Gadżety tego typu można więc wyprodukować w dużej ilości, po czym przy różnych okazjach dawać je klientom. Mogą się bardzo dobrze sprawdzić na rozmaitych targach branżowych lub wprost jako opakowania produktów.

Wpisują się też w trend ekologicznego podejścia do życia - całkowicie poddają się recyklingowi i mogą być używane wielokrotnie. Błędem jest przypuszczenie, że torba papierowa musi być nietrwała i krucha. Torby reklamowe mogą być laminowane i odpowiednio wzmocnione. Dodatkowo można je dowolnie stylizować, tworzyć z nich coś na kształt nowoczesnych produktów designerskich. Mogą być więc duże i małe, kolorowe lub szare, prążkowane lub pastelowe, z nadrukiem lub bez nadruków. Firma arprint.com.pl oferuje nawet wybór różnych rodzajów uchwytów - można sobie wybrać uchwyt skręcany lub płaski.

Hipster, mieszczuch, modnisia

Jednym z najważniejszych zalet tego typu toreb jest wpisywanie się w trendy uliczne. Sam fakt noszenia torby ekologicznej jest już nacechowany pozytywnie. Dobrze więc, jeśli torba ma intrygujący nadruk i ciekawie dobraną gamę kolorystyczną. To ważne, ponieważ dzięki tego typu operacjom potencjalny klient będzie chciał zabierać swoją torbę w różne miejsca - na zakupy, do biblioteki, do pracy lub na wycieczkę. Ostatecznym celem powinno być sprawienie, by torby zazdrościli mu wszyscy inni. Można tego dokonać, jeśli postawi się na naprawdę rzetelne wykonanie naprawdę pomysłowego projektu.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)